31 december 2019

GEBED VOOR HET NIEUWE JAAR

Liefdevolle Vader help me om

  • prachtige, nieuwe dingen in Uw Woord ontdekken, Heer (Psalm 119:18).
  • beter naar Uw stem leren luisteren, Heer (Spreuken 8:32-34).
  • om te vergeten wat achter me ligt en me te focussen op wat er voor mij ligt, Heer (Filippenzen 3:13-14).
  • om me te realiseren dat Uw liefde groter is dan mijn verstand kan bevatten, Heer (Efeziërs 3:17-19).
  • om Uw vrede, die mijn verstand te boven gaat, ervaren, Heer (Filippenzen 4:6-7).
  • om op U vertrouwen en meer loskomen van mezelf, Heer (Spreuken 3:5-6).
  • om mijn hart te laten vernieuwen worden door Uw waarheid en minder gelijkvormig raken aan de wereld, Heer (Romeinen 12:1-2).
  • om iedereen vergeven die me beledigde (Kolossenzen 3:13).
  • om inzicht en moed te krijgen om mijn zonden vrijmoedig aan U te belijden, Heer (1 Johannes 1:9-10).
  • om mijn zonden oprecht belijden aan hen die ik bewust beledigd heb (Jakobus 5:16).
  • om elke dag Uw doelen zien (Efeziërs 2:10).
  • om U alles te geven (Filippenzen 3:7-14).


Gail Burton Purath

2 opmerkingen:

Heel fijn dat je wilt reageren.