25 september 2023

Geniet van Gods geschenk


Stel je voor...

😌 dat ik je iets kan aanbieden om je op te frissen als je je moe en uitgeput voelt?
😍 dat ik je iets kan geven om je wijs te maken als je in de war bent en bezorgd?
😄 dat ik je iets kan geven om je vreugde te brengen als je moedeloos bent?
💡  dat ik je "licht" en inzicht kan geven als je gedachten mistig zijn?

Wat als het geschenk dat ik je gaf zo volmaakt en betrouwbaar was, dat het waardevoller bleek te zijn dan het zuiverste goud en zoeter dan honing? 

Zou je het aannemen? 
Wij christenen hebben al deze geweldige dingen in het Woord van God


Gods Woord is is volmaakt, het bekeert de ziel;  hetis betrouwbaar, geeft wijsheid aan mensen zoals jij en ik, het maakt je hart blij; het is zuiver en verlicht je ogen op een speciale manier, het is begerenswaardiger dan zuiver goud en zoeter dan honing uit de raat. Psalm 19:7-11 

Gun jezelf vandaag en elke dag wat tijd om van deze prachtige schat te genieten die God ons heeft gegeven! 
Ik heb Zijn aanwezigheid ervaren in de diepste, donkerste hel die mensen kunnen creëren. Ik heb de beloften van de Bijbel getest, en geloof me, je kunt op ze vertrouwen. Ik weet dat Jezus Christus in jou, in mij, kan leven door Zijn Heilige Geest. Je kunt met Hem praten; je kunt met Hem praten, hardop of in je hart, als je alleen bent, zoals ik alleen was in eenzame opsluiting. De vreugde is dat Hij elk woord hoort. - Corrie Ten Boom
Ik wil maar één ding weten, de weg naar de hemel: hoe je veilig aan die gelukkige kust kunt landen. God zelf heeft het behaagd om de weg te onderwijzen; hiervoor kwam Hij zelfs uit de hemel. Hij heeft het laten opschrijven in een boek! Oh, geef me dat boek! Tegen elke prijs, geef me het boek van God! Ik heb het: hier is genoeg kennis voor mij. Laat me zijn: 'Een man van één boek. - John Wesley
Ik heb de laatste pagina van de Bijbel gelezen, het komt allemaal goed. - Billy Graham


💙💙💙

Gail Burton

Vrij Vertaald door Aritha Vermeulen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Heel fijn dat je wilt reageren.